The life.

- förr
jag minns när jag stöp, då jag föll över kanten. jag förlorade förståndet och låg på botten , sena nätter utav tårar , dagar utav lidande och sekunder utav saknad. Jag kunde inte se för något ljust, för i min värld var allt bara mörkt , svart , jag levde i mina drömmar under den tiden. Det jag väntade på , det var att börja om från början , att få börja om på nytt. Mitt liv var förkomligt förseglat , det ända stället jag kunde vara mig själv på var i mina tankar , där var jag dagligen. Jag hade miljoner frågor , frågor som än inte är besvarade , frågar som kanske inte har några svar? Såren sitter i än idag och jag kan fortfarande se dom blodiga spåren utav mig ner till botten. Jag hade ingen som förstod mig , alla hade fullt upp med sig själv och mig , ja dom såg inte ens åt mig , jag var som luft.

- idag
som det är idag har jag vänner som hjälpt mig till toppen , jag har folk som förstår mig. Mitt liv är helt anorlunda. hur kan man gå från botten till toppen på bara något år? På nätterna kan jag fortfarande känna osäkerhet , jag kan fortfarande känna tårar på min kind men det är sällan. Jag har vänner som kan få mig på bästa humör på någon sekund. Jag känner att jag klarar av det här med livet , att jag är stark nog och att jag verkligen klarar det här. jag tar chanser som jag aldrig haft mod att ta förut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0