Our lives are a marathon. And lately I get the sense that I've been running the wrong way all this time.

Ännu en dag avklarad !
Taggar höstlovet ngt enormt !
Fattar inte riktigt hur jag ska orka med veckorna som är kvar..
Har typ 100 prov & inlämningskit.

Men iallafall denna dag gick väl ganska snabbt.
Efter plugget drog jag till farmor & käkade :)
Sen passade jag på att plugga lite också..

Imorgon slutar vi tidigare eftersom vi inte har nån matte.
Så slutar väl 13:30 tror jag :)

Syster & jag är ensamma hemma till 21.00.
Vi håller på att slå ihjäl varandra när vi är själva så jag håller mig inne på rummet resten av kvällen tror jag ;)




Puss ! ♥



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0