Don't really know how I got here.

Har äntligen skrivit klart min livscykelanalys och lämnat in den (y'
Nu ska jag bara råplugga till kemiprovet på onsdag för jag fattar verkligen ingenting!
Sen är det ganska lungt för har inget mer plugg på hela veckan :)

Dagen har varit ganska chill eftersom vi bara hade 2 lektioner :)
Hade svenska & drog sedan ner till ungdomsmottagningen, satt där i typ 2 timmar & snackade om allt mellan himmel & jord.
Sen tillbaka till skolan för att ha kemi & sen slutade vi :)

Resten av kvällen ska jag försöka att hålla mig till att bara plugga..
Sen träna ikväll om jag orkar ;)


Men nu ska jag plugga stenhårt så jag kan det här på onsdag!




Puss ! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0