2012

 
 
Här får ni en beskrivning på mitt 2012.
 
Mitt nyårslöfte 2011 var ju som alltid att börja träna. Så jag tillbringade många kvällarna i gymmet, även om jag dansade & sjöng mer än vad jag tränade.
Blev kär i kärleken & laddade hem massa kärleksfilmer & låg & grät till på kvällarna & läste massa tragiska kärleks böcker, haha. Ville ha pojkvän men trivdes ändå med att vara ensam. Hade en lista på bloggen & under rubriken "Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu" skrev jag iphone & pojkvän, haha.
Hade massa filmkvällarna med bästavännerna, åt godis & chips till vi spydde typ. Skrattade massvis & insåg vilka mina riktiga vänner var.
 
Konfrimerade mig, så fick släpa mig upp ur sängen alldeles för tidigt på söndagarna. Tog navelpiercing & kunde inte ligga på mage längre.
Deppade ner mig för minsta lilla & ville inget hellre än att bli liten igen. Skaffade pojkvän, ett förhållande som senare rann ut i sanden ganska snabbt.
Syster & jag var ensamma hemma i en vecka när mamma & pappa var på öland. Bodde på övervåningen, syster spenderade mestadels av tiden hos sin pojkvän så jag låg hemma själv hela dagarna & glodde på skräckfilmer. Eirin sov hos oss nästan varje natt så vi 3 sov i dubbelsängen uppe.
 
Tog tåget till Kalmar med syster & sen buss vidare upp till öland. Var där i 2-3 dagar, busade med kusinen, bröt samman fullkomligt så låg & grät i husvagnen en hel kväll, deeptalkade med min farbror som fick mig att må bättre.
 
Åkte ut till stugan med Hannah & Alice & firade midsommar. Levde som riktiga skogsmänniskor & fiskade upp våran mat, badade i ösregn & satt inne framför brasan & tvn när det ösregnade ute.
 
Några veckor senare åkte jag dit igen med Anna & Tina. Vi glodde massvis med skräckfilmer, dem låg & skrek så fort vi släckte lyset. Vi låg & trängdes i en 80 säng & snackade igenom hela nätterna. Vi spenderade typ hela dagarna i sjön, badade & solade. Åhh saknar sommaren, måste dra dit nästa sommar igen med mina brudar.
 
Tina sov hos mig & vi låg & snackade tele med massa pojkar en hel natt typ.
 
Anna kom hem efter att ha varit borta hela sommaren, så vi tillbringade många kvällar ute i husvagnen framför film & dagarna på berget i nossen. Solade, snackade, badade, åkte trampbåt & åt pizza.
 
Åkte ut till Tina med kompisar & låg & snacka en hel natt om allt och inget. Hade poolparty hos Julia, grillade & badade. Låg & snackade telefon halva natten.
 
 
Köpte godis & satt & tittade ut över stan mitt i natten med fina kompisar.
 
Åkte på Lars Winnerbäck konsert i Linköping med farbror, faster & syster. En av dem bästa kvällarna i mitt liv helt klart.
 
 
 
Började måla om mitt rum för ville ha vitt. Blev sjuk & låg död uppe i soffan medans mamma & pappa fixa klart mitt rum.
 
Började må dåligt igen, skolan blev jobbig och jag kände att jag inte orkade längre. Mådde dåligt över hela mig själv. Gjorde något som jag idag anser var onödigt. Låg hemma en hel vecka & grät varannan timme typ.
 
Tog tag i mitt liv & slutade bry mig om vad andra tyckte. Slutade umgås med falska människor & brydde mig bara om dem som fick mig att må bra.
 
Bestämde mig för att inte ha pojkvän förens 2013 men träffade min fina kille och ångrade mig ganska snabbt. December blev en av dem bästa månader faktiskt. Umgicks med vännerna & pojkvännen. Hade en jätte mysig jul med familjen & busade massvis med kusinen. Nu blir det att se till att 2013 blir ännu bättre. Börjar ju året med mina fina vänner, kan inte bli så mycket bättre.
 
2013: göra saker som jag mår bra av, skratta massvis och aldrig titta bakåt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0