Man kommer till en punkt då det blir för mycket och hjärtat bara stänger av.

Idag känns allt så dåligt. Vill bara ligga i min säng & gråta. Hatar såna här dagar över allt annat & skulle helst av allt lagt mig & sovit bort hela dagen. Har även tagit sönder mina enda skor som man kan gå utanför dörren med utan att bli dyngsur. Bra Elin bra! Så blir att traska i 1 meter snö imorgon med converse. Inte speciellt taggad om man säger så. Men ingen skola imorgon eftersom jag ska till gamleby & kolla gymnasiet. Så blir 1 timmes buss direkt på morgonen typ, älskar att åka buss med musik i lurar & bara få tänka. Skulle nästan kunna gå vart som helst nu förutom i Vimmerby känns det som. Är så trött på hela den här staden & inte taggad på gymnasiet överhuvudtaget. Sen på tal om annat funderar jag på att göra en ny blogg & fixa ny design men den får jag starta upp med nästa år så att säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0