Toppar och dalar, jag gav dig mitt hjärta.

Har haft en av dem bättre helgerna. I fredags drog jag till stan med syster efter skolan. Sen hem, käkade & drog till farmor. Gick ut i snön & busade med Eirin. Gick hem & duschade. Sen kom pojkvännen & sov hos mig. Fick feber så mådde ju inte så bra men men. Sov skit hela natten eller rättare sagt sov inget alls.
Låg i sängen hela lördags morgonen & snacka. Duschade, packade & bestämde mig för att sätta mig på bussen men bästa vännerna mot Västervik för att träffa Izabelle lite spontant sådär. Kom dit runt 18, käkade pizza & glodde film hela kvällen. Låg och snackade till typ 3 om allt & ingenting. Åhh sjukt fina människor detdär.
Tog bussen hem vid 13, drog upp till farmor & klädde granen med kusinen. Sen när jag kom hem har jag sovit & levt på vatten. Min hals har varit kaos hela dagen & haft feber igen. Skypeade med pojkvännen nyss & ska väl lägga mig & sova nu om jag ska orka skola imorgon. Blir nog träffade finisen efter plugget imorgon.
Bjuder på några bilder från helgen också.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0