It goes on and on and on and on.

Borde egentligen plugga sönder till fysik provet imorgon..men orka liksom ;)
Slutade 16.00 idag.
Efter plugget drog jag till stan med syster & vi satte oss på 48:an & käkade :)
Imorgon är det kort dag så ganska chill :)

Igår var jag & klippte mig.
Klippte bort typ halva håret..
Sen var jag på konfan & sen när jag kom hem tränade jag, duschade & la mig framför tvn :)
Vaknade vid typ 05.45 av att Atlas stod & gnällde utanför min dörr.
Öpnnade dörren & så ställde han sig & gnällde ännu mera för att han inte kom upp i min säng..
Jobbig vovve ;)
Så kunde inte somna upp så gick väl upp typ 06.00 idag :)


Nu ska jag försöka plugga lite fysik..



Puss ! ♥




Tagen av syster :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0