Allting var så enkelt då.

Är trött men ska inte sova än! :)
Somnade när jag kom hem från plugget, vaknade runt 16.30 & käkade.
Sen drog jag ut på en promenad med Eirin, gick & kollade i lite affärer & sen drog hem & glodde skräck :)

Nu ska jag dricka massa vatten & lyssna på musik endast för att inte somna!
Pappa fixade spotify premium åt mig nyss eftersom det gick ut i veckan.
Så nu kan jag lyssna heeeela natten ;)
Och inte sova bort hela fredagen, men sover nog bort hela lördagen istället..
Skulle egentligen till kolmården med konfan imorgon men orkar verkligen inte gå upp vid 07.00 & åka buss i ett x antal timmar, för att sedan vandra omkring där & glo på massa djur..
Så stannar hemma & sover istället ;)




Puss ! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0