Vi var aldrig kära i varann, vi bara kände likadant.

Lovar att jag typ har gått upp 10 kg den här helgen !
Har ätit godis & chips typ hela helgen..

Hade jätte mysigt hos anna igår kväll/natt :)
snackade telefon & glodde tv ;)
Jag somnade först av alla tror jag.
Däckade i soffan vid typ 23.30.
Och märkte inte när Tina & Julia drog..Sov ganska hårt i think :p
Och när jag vaknade var det mörkt & alla sov ;)
Drog av mig kläderna & hämtade täcket :)
På morgonen har vi legat & slöat och kollat tv typ.
Sen drog jag till farmor en sväng :)
Lekte lite med kusinen & fikade.

Sen har jag typ duschat & käkat, varit ute en sväng med vovven & kollat tv ;)
Borde plugga med orkar verkligen inte :(

Men bara två veckor kvar till påsklovet & min födelsedag :)
Awesome !

Imorgon måste jag ta tag i träningen..
Får se hur det går ;)

Nu ska jag typ glo färdigt big brother & sen glo på O.C :)



Puss ! ♥




Här ser ni hur tjocka vi var igår :$ Tog Tinas bild eftersom de blev mest kassa mobilbilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0