Hon hade tappat allt igen, varenda mening, varje hopp. Hennes utsikt var en botten, hennes drömmar var en flopp.

Har legat ute & stekt i solen sen jag kom hem från skolan :)
Fixade mig lite mat & käkade ute i solen. älska vädret!

Var på sjukan hela morgonen, fick en remiss & tog livmoderhalscancer vaccinet.
Sen kom tillbaka till skolan & gick till tullportsskolan & lyssnade på nån föreläsning.
Sen upp till skolan igen & hade tyska prov, vilket gick hur dåligt som helst.

Sen när jag kom hem slängde jag mig på en madrass i solen & somnade 2 timmar :)

Nu har jag suttit ute på altan med farmor & käkat glass :)
Ska lägga mig framför tvn resten av kvällen :)




Puss ! ♥

Lite suddiga mobilbilder.

från liseberg!

min middag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0