Letar efter något jag aldrig kommer att hitta och söker där det aldrig skulle finnas.

Har haft en kanon helg.
Slutade vid 14 i fredags, gick ner till kinan med tjejerna. Satt där, käkade & snackade någon timme. Sen mötte vi upp Anton & gick hem till Anna med Tina & Julia. Glodde film till 18 & sen drog jag hem, fixade mig & drog direkt till Alice. Där spenderade jag hela kvällen & hade det allmänt bra med brudarna. Sen hämtade farbror mig & när jag kom hem somnade jag direkt ja la mig i sängen.
 
I lördags (igår) var jag på marknaden först sen drog jag en sväng till farmor & fikade. Sen skjutsade pappa mig till Anna. Vi glodde tv & snackade. Runt 16 mötte vi upp Erik & Robert, gick runt lite & sen hem till Anna & glodde film & snackade lite. Dem drog väl vid 8 ungefär & anna & jag gick & köpte lite tills kvällen & sen hem till mig & hämtade lite grejer. När vi kom hem till Anna fixade vi lite käk & sen glodde vi film resten av kvällen, tjockade oss med godis & vindruvor. Somnade runt 2-3 & vaknade runt 11 idag.
 
Idag är det söndag & det blir väl att göra allt de där tråkiga. Som att plugga & städa..Musik på högsta för att slippa höra vad jag tänker typ.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0