Det är jobbigt att behöva gå när man vill stanna kvar.

Ligger i sängen & tjuter till "älska mig igen". Allt känns så meningslöst ikväll. Jag har blivit något osäkert skal som inte hittar sig själv igen. Men ska inte deppa ner er fullkomligt. För har förövrigt haft en helt okej kväll. Ätit sushi & pappas goda rulltårta. Legat i sängen framför filmer & snackat tele med syster. Ska försöka ta mig upp tidigt imorgon & träna. Sista dagen innan skolan också, kommer ha en söndags ångest från helvetet.

 


Kommentarer
Postat av: Becca

Jag vet inte vad jag ska skriva eller hur.. Jag önskar jag kunde sudda bort allt jobbigt, hjälpa både Erica och dig genom tonåren som är en fruktansvärt jobbig tid.
Jag känner igen mig mycket i känslan över livet som både du och syrran din har just nu och jag kan bara säga - det blir så mycket bättre. Det tror man inte och alla säger det till en men jag lovar. Allt kan kännas hopplöst och tröstlöst. Man vill ha sina vänner, hitta den där killen, orka med skolan. Henke och jag finns för er, det hoppas jag du vet. Risk finns att det är mängder med stavfel i texten för jag kan inte läsa tillbaka vad jag skrivit : ) Du behöver inte publicera detta om du tycker det är pinsamt att jag skriver : ) Önskar dig allt gott och jag hoppas du inte tycker jag är helt störd som skrivit det jag gjort : ) Kramar Becca

2013-04-08 @ 21:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0