Ställ mig inte i ett led, du får mig aldrig att stå still, jag fungerar inte då.

Förlåt för att det varit tyst här dem senaste dagarna.
Mitt liv har varit en bergodalbana den senaste veckan. Jag har varit på toppen & varit jätte glad till att vara på botten & gråtit över allt. Men det är så det är, mitt liv består av toppar och dalar.
Men har haft en bra början på mitt sommarlov. Varit på körkurs, skrattat med mina bruds, varit i sommarstugan och planerat sommaren med mina fina friends. Har såå mycket att se fram emot denna sommar.
I helgen blir det midsommarfirade ute i loknevi med Hannah, Linus, Jesper och Alice. Kommer nog bli mysigt.
Om jag inte bloggar mer i veckan så bloggar jag nog efter helgen.
 

 
Avslutningsmiddagen
 
Skolavslutningen
 
 
Loknevi 

Bus med beeestisarna
 
Bränt mig oxå
 
 
 
 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0