Take my hand, lets have a blast. And remember this moment for the rest of our lives

Hade en förjävla bra fredag ska ni veta.
Åt glass & sprang runt i skogen med mina tjejer i skolan. Kom hem & grillade med familjen.
Sen kom mina brudar till mig runt 18 så vi drog ner & köpte lite gott & sen vidare ner till nossen. Där var vi väl i 2 timmar ungefär & snackade, mös & badade.
Sen kom Linus & Jesper så vi drog hem till mig & kollade film. Sen drog vi ut & sprang runt på stan & kom väl hem runt 1 typ.
 
Idag vaknade jag upp med ont i halsen & världens migrän så har tillbringat största delen av dagen i sängen. Ska snart mysa ner mig i sängen framför "allt för min syster" med en ben&jerrys.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0