Om du vill ha mig, nu kan du få mig så lätt.

Har haft fullt uppe både igår & idag så bloggen har kommit lite vid sidan av. Igår var det en lugn dag i skolan & efter det drog jag till stan med Anna. Satt på 48:an, fikade & snackade. Sen gick vi runt lite på stan & tittade. Gick hem & sen kom Doffe så umgicks med honom till 19. Senare kom saknade Eirin, så vi gick & köpte godis, snackade & kollade film. Hade en jätte bra fredag med andra ord. Vaknade tidigt idag & drog till farmor & myste lite med kusinen. Drog hem & köttade i gymmet i en timme. Så jävla skönt att få träna igen. Efter det blev det en lång kall dusch & rakade benen & lite så nu känner jag mig fräsch igen. Sen har jag käkat & varit ute på en promenad med vovven. Får se hur jag spenderar kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0