En elegi för alla sorger den där hösten handla om.

Idag är söndags ångesten på topp. Jag måste ta tag i pluggandet som jag skjutit på hela lovet. Ska även försöka ta mig till träningen ikväll.
Men jag har iallafall haft ett jätte mysigt höstlov. Firat ett år med bästa killen och myst massvis med honom, varit på bio och sett Insidious 2. Varit ute i sommarstugan och myst. Träffat Eirin och fått prata ikapp lite med henne och spelat sims. Igår var jag i Västervik en sväng, sen på kvällen blev till en sväng till djursdala och södra vi för att tända ljus. Efter det drog jag till Julia och umgicks med bästa vännerna, kollade film och pratade.
 
Så idag är det plugga, träna och ladda upp för en vecka i skolan som gäller.
 
 
 
One day someone is going to hug you so tight, that all of your broken pieces will stick back together.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0