För du var solskenet när jag var ensam.

Jag har varit så värdelös på att blogga den senaste tiden. Har inte tid eller något roligt att skriva.
För jag har inte gjort något speciellt roligt, har skrattat massor med mina vänner och varit superlycklig till att ha haft världens sämsta dagar och gråtit sönder mitt hjärta. Men det är så livet är, upp och ner.
Senaste tiden har det mest varit ner och jag är totalt off the planet. Det är svårt att inte tappa bort sig själv och svårt att vara ensam i höstmörkret. Vill sova mig genom allt, skolan, vintern och livet. Jag är trött, trött på mig själv.
 
Men men, det är fredag imorgon och det ska bli såså skönt med helg. Ska ligga nerbäddad i sängen framför oth och bara sova. Jag klagar inte alls.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0