Och det kommer kanske inte alltid vara vi två. Bara så länge det finns stjärnor över oss och bara sålänge våra hjärtan klarar av att slå.

Jag vet att jag mestadels klagar när jag bloggar men är så trött på allt.
Har hela jullovet haft problem med mina ögon, varit på sjukhuset 3 gånger och fått massa salvor och droppar men ingenting har hjälpt och det har bara blivit värre. Dem tror att det är en elakartad ögoninflammation men vet inte säkert än. Min kropp orkar nästan ingenting och har ont i huvudet hela tiden. Svimmade även när jag var i kalmar. Min kropp ger väl upp helt enkelt.
Och som om det inte vore nog med det så har vi så sjukt mycket plugg den här månaden, prov, inlämningar och redovisningar hit och dit. Medans jag knappt ser vad jag själv skriver, enda som funkar någorlunda bra är att skriva på datorn.
Ville bara skriva att jag är så fruktansvärt trött på allt just nu och har aldrig viljat komma bort så gärna som nu. Skulle inte tacka nej till en månad utomlands just nu.
 

 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0