Every song i heard somehow related to you.

Nu blir det filmmys med syster min ! ♥
Och antar att ja kommer sova där inatt, blir liksom så automatiskt ;)
Lite mys me syster är ju inte helt fel.

Får se vad som händer veckan framöver.
Hoppas att ja kan tvinga Hannah o va med mig nån dag och så tvinga henne o sova här också ;)
Får vi se hur de går :)


Ne nu blir det myyys !




Puss ! ♥





du sårade mig
du lät mig falla
jag landade tusen meter ner,
där jag en gång var men lyckades klättra upp.
som det är idag står jag högre upp en någonsin
och aldrig, aldrig mer ska någon få mig att falla !

Kommentarer
Postat av: Hannah

Du behöver inte tvinga mig för att sova hos dig! :D

2011-07-09 @ 12:59:39
URL: http://hannahmulle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0