Jag skrattar idag kanske gråter jag sen, jag vill leva i nuet inte ångra mig sen.

Har röjt igenom hela mitt rum, plockat undan alla kläder, bytt sängkläder & lite sånt.
Funderar på att gå ner & träna lite random nu på kvällen.
Endast för att ha nåt att göra liksom & en ursäkt för att duscha för andra gången idag ;)
Men tror jag ska glo big brother först, fast då får jag inte träna förens 11. Lite sent kanske.
Vad vet jag, kan nog vara vaken hela natten så det gör ingenting.

Engelska provet gick ju som förväntat efter att inte pluggat någonting.
Skulle plugga lite innan big brother igår. Men lyckades somna så fort jag la mig i sängen. trött chey här!
Men kunde det mesta iallafall.
Satt i typ 3 timmar & glodde på innebandy idag också. Roligt liv osv.

Nej men nu ska jag ta tag i mitt liv eller något!



Puss ! ♥


hihi hittade bilder från typ 2 år sen. söt lugg jag hade där. eller?

Kommentarer
Postat av: Hannah

Hihi, så sööööt!

2012-04-28 @ 21:19:58
URL: http://hannahmulle.blogg.se/
Postat av: Hannah

; jaa! :D

2012-04-29 @ 15:32:58
URL: http://hannahmulle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0