When you destroy everything.

Känns bra, skolavslutning idag men har inget att ha på mig..
Drar på mig nån gammal klänning orkar ínte bry mig.

Igår mös jag runt i skolan, kollade på paranormal activity 3 & satt & skrek i klassrummet :$
Sen drog jag med mig Anna hem. Mötte upp Pontus & Robert, glodde på massa skräck.
Sen drog vi ut & Anna & jag drog & käkade pizza igen ;)
Sen hämtade faster upp mig & jag har varit barnvakt åt kusinen :)
Vi lekte med bilar & mös med kissarna!

Även om jag inte har nåt att ha på mig så är de sjukligt skönt med sommarlov!



Puss ! ♥


Skräck!


Kisse!

Kommentarer
Postat av: Becca

Tack, snälla Elin, för hjälpen <3

Kramar

2012-06-16 @ 07:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0