Lista !

Höger- eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: trött
Favoritgodis: choklad
Är det nåt du absolut inte äter: naae
Kläder just nu: t-shirt & trosor
Musik just nu: magnus uggla
Vad sa du senast: godnatt
Sommarplaner: umgås med mina fina vänner & chilla!
Fisk eller badkruka: fisk!
Hur många kuddar sover du med:
4
Favoritväder: Soool!
Spelar du nåt instrument: nej, musik är inte min starka sida..
Morgon- eller nattmänniska: nattmänniska helt klart
Sparare eller slösare: försökare vara sparare men går ju sådär ;)
Bästa film: allt för min syster
Kommer du ihåg din första kärlek: jao
Älskar du henne/honom fortfarande: nej
Ser du på kärleken som ett misstag: nej
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2-3
Bio eller promenad: både och, beror på :)
Är du kittlig: haha ja tyvär
Snarkar du? nej inget jag vet om iallafall ;)
Stjärntecken? vädur
Rädd för insekter? ohja
Äckligaste insekten: i stort sätt alla insekter
Största svaghet: blyg..
Det här är jag bra på: vetinte
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? flyga eller vara osynlig
Vad vill du jobba som? polis eller något med djur
Chips eller godis? godis
Pizza eller hamburgare? pizza 
Skriver du dagbok? 
nej
Har du en tatuering eller piercing nånstans?Vart? piercing i naveln
Stökigt eller välstädat? spelar ingen roll
Gungar du på stolen? ibland
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? jadå
Vilken hand håller du gaffeln i? vänster
Är du rädd för blod? beror på hur mycket det är
Saltar du på maten? typ aldrig 
Gillar du att sjunga?
ohja, älskar att sjunga ;)
Anser du att du är stark? klart, ja är biffeN !
Brukar du sola? jaa på sommaren
Röker du? Nejnej
Snusar du? never
Kaffe eller te? kaffe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0