Hundratals ögon har passerat mig, men dina är dom första som borrat hål i mig.

Har fullt upp med att njuta av sista veckorna på sommarlovet så har inte hunnit blogga.
Hade det jätte mysigt ute i loknevi med Hannah, Erik, Linus & Anna. Åkte båt, badade, fiskade, kollade film & grillade. Älsklingen och jag stannade där en extra natt ensamma & myste lite.
Sen åkte jag till Erik & var där hela helgen. Myste & fick frukost på sängen varje dag. Sen åkte jag till Linköping på måndagen med honom & hans familj.
Sov en natt ensam sen kom Erik till mig på tisdagen. Så har haft honom här hela veckan. Myst, varit på stan, ätit glass, fikat och gått kvällspromenader. Är så galet kär i den där pojken.
Mamma & pappa åkte till Öland i morse så syster och jag är ensamma hemma i helgen. Köpte chips & hade myskväll framför tvn ikväll. Nu ligger vi uppe i sängen & kollar tv.
Imorgon blir det att åka till Linus sommarstuga & träffa alla mina fina vänner. Kommer hem på måndag så får se om jag orkar blogga något då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0