My head was in the clouds. But I woke up and came around.

Hela den här veckan har jag varit ett totalt känslofreak. Har hela tiden känt att jag inte räcker till och är livrädd för att bli lämnad. Jag har gråtit över minsta lilla grej & mitt humör har skiftat från botten till toppen. Ett ord & jag tjuter sönder fullkomligt. Har tillochmed gråtit när jag sett på one tree hill för varenda liten grej som hänt. Men det är mycket i skolan, jag borde söka till gymnasiet men vet inte ens vad jag ska söka riktigt och sen är det dags att fixa sommarjobb. Vi har mängder med prov framöver & jag vill bara krypa ner under täcket & låtsas att jag inte existerar. Klarar jag den här terminen utan att hänga mig så kommer nog resten gå bra. Har så underbara vänner som gör att jag klarar mig genom skolan och underbaraste pojkvännen så ska egentligen bara hålla käften och vara glad känner jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0