Du brände dina broar när du sa det där, som fick mig att förstå vem du egentligen är.

Har tagit mig till datorn för en gångs skull.
Dricker kaffe & läser bloggar med Winnerbäck spelandes ur högtalarna. Börjar redan bli trött & kan inte fatta hur jag kunde sitta upp till 5-6 varje natt förr, haha. Håller iallafall på att ladda ner några filmer, så ska försöka hålla mig vaken & se dem.
Köttade i gymmet i 2 timmar förut, duschade & sen käkade räkmacka med the family. Fin söndag.
 
 
Jag saknar att tro på kärlek. Saknar att vara kär i kärleken. Men rädslan är större. Rädslan över att förlora allt och ångra varje ord och senare kalla det för ett misstag. Jag behöver fortfarande inte någon. Jag behöver någon som behöver mig. Och jag är rädd för att vara ensam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0