Och han får mitt hjärta att snurra hundra varv i bröstet.

Vill kika in här och säga att allt känns så jävla bra nu.
Kanske har dagarna med min fina pojkvän & helgen med mina underbara vänner lyft upp mig lite.
Spenderade lördagskvällen ute hos Julia F, spelade kubb, grillade & snackade lite. Åkte hem tidigt & vid tio åkte jag till nossen med Anna, Alice, hennes kille & hans kompis. Badade & sen bara satt & snackade till tolv typ.
Idag har jag varit hos farmor en sväng sen skjutsade pappa ut mig till Julia A.
Vi har legat i poolen typ hela dagen, solat & badat. Sen lekt med hennes små kattungar & ätit pizza.
Ikväll har jag kollat film med pappa & syster & sen tränat en timme.
Och imorgon blir det att åka till loknevi med familjen, bada & sånt. Sen på tisdag åker jag till pojkvännen.
Jag är riktigt lycklig första gången på länge, men vet inte om jag vågar vara det. För jag vet att det är då allt går åt helvete.

Bjuder på en bildbomb imorgon med alla bilder från dem senaste dagarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0