There's nothing better than someone wanting you just as much as you want them

Jag är lycklig igen, och det känns så himla skönt att kunna skriva det och mena det fullt ut.
Jag förändrades förra året och jag kan inte säga om det var en bra eller dålig sak men jag lärde mig att inte alla "jag älskar dig" är äkta, att "vänner" som snackar skit bakom ryggen på en inte är värda att ha i sitt liv och att jag inte kan styra över andras val.
Skulle kunna säga att 2014 varit ett dåligt år på grund av att killar har varit idioter och att min familj inte är en familj längre men det har hänt mycket bra saker också, jag har fått en liten kusin och jag har träffat världens finaste kille som jag är så himla glad över att jag har.
Och det är de sakerna jag ska fokusera på det här året, saker som gör mig glad och även om livet känns värdelöst så ska jag komma ihåg att det har varit så mycket värre.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0