Annorlunda.

Har haft en underbar kväll hos min lilla kusin :)
Lekt med bilar och varit i lekparken ;)
Nu har jag fixat iordning mitt rum lite och nu ska jag hoppa ner i sängen.
Eller hoppa och hoppa..






Puss ! ♥






jag är inte som alla andra, du får acceptera det.
jag är svår att ha och göra med. kan gå från glad till
ledsen på sekunder. från början förstod du mig, du fick
mig att tro att jag hade hittat någon som var likadan,
men tillsist förstog du vad du gett dig in på och gav upp.
jag har nu gett upp hoppet om att hitta någon som mig, jag
är inte bättre än någon annan, ibland känns det mer som om
det är tvärt om. det är inte ditt fel, det är mitt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0