Påsklov ! ♥

Lite segt att gå till 4 idag, men jag överlevde ;)
Drog hem till mig och käkade med Tina o Hannah på hålan också.
Efter skolan drog jag med brudarna ner till stan och käkade en sallad.
Sen drog vi till a-huset med Clemens.
Satt där och spelade wii, sen kom Ludwig och sen drog vi och körde brännboll.
Gick väl lite sådär halvbra för mig tycker ja.. ;)
Imorrn blir det att gå till kyrkan vid 11 med mina kristna kompisar "hosthost".
Får se om man orkar gå upp ^^
Nu ska jag väl stänga på en film o läsa ;)
Eller om den nu är bra..


Puss ! ♥








Kommentarer
Postat av: Tina

elin hur vågar du lägga upp bilden där jag ser fail ut? :o

skäms :) <3

2011-04-22 @ 17:44:33
URL: http://tinajuwel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0