Varmvarmvarm.

Har legat uppe i soffa i stort sett hela kvällen.
Med en stor varm hund i knät och ett varmt täcke.
Så ska sitta här och kyla ner mig lite innan jag går och lägger mig ;)
Den här helgen får bestå av att bara ta det lungt och plugga till proven framöver :(
Usch känns hemskt med kemi prov på fredag..
Men på lördag fyller man ju år och hoppas på att få lite pengar så jag kan köpa ny mobil.
Och ska väl fylla på min mobil nån dag igen.
Om jag har någon rolig människa att smsa med ^^
Ska nog inte sova riktigt än tror jag.




Puss ! ♥



Why did i let myself believe
Miracles could happen
Cause now i have to pretend
That i don't really care.




Bilder från idag :)


Tina jag vet att du älskar mig ännu mer för den här bilden ;)









Kommentarer
Postat av: Tina

sv: hihi jaa :D



haha! första bilden är helt crazy & jag förstår mig inte riktigt på den tredje bilden asså :P

aja, trevligt var det ! <3



2011-04-02 @ 08:14:04
URL: http://tinajuwel.blogg.se/
Postat av: Tina

sv: haha ja :D

2011-04-02 @ 10:57:04
URL: http://tinajuwel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0