Vi måste våga känna, våga chansa, våga vinna och våga förlora. Igen.

Känns ju lite sådär att jag bränt upp 600 spänn på en dag, men jorden går ju liksom under imorgon så man får ju passa på att skämma bort sig själv, haha. Nej men har haft en mega bra dag idag. Myst runt på stan med bästavännerna, fikat & handlat dem sista julklapparna & lite till mig själv också. Sen drog jag till stan igen & köpte mig ett par jeans. Sen mötte jag upp syster, emmeli & Emma. Åkte häst & vagn, stod på torget & sen satt på 48:an & drack varm choklad. Nu ska jag krypa ner i sängen framför film med min godispåse, jo jag är tjock jag vet. Men jag ska ta tag i mitt liv..snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0