Please don't be in love with someone else.

Hemma nu, är hur trött som helst..
Hihi eftersom Anna & jag är så smarta så fungerade inte filmerna på hennes tv (a)
Så vi såg på sagan om ringen till typ 23.00, sen gick vi & la oss i hennes brors rum och såg ett x antal skräckfilmer ;)
Vid 05.00 typ så stängde vi av tvn & la oss & bara allmänt dampa :p
Somnade väl runt 6-7 idag & sov halvt fram till 9, Linus & Jesper vaknade väl typ 10 (?)
Så Anna & jag fick städa hennes brors rum under tiden eftersom det låg godis & saker överallt :p
Åkte därifrån ungefär vid 12.00 & har varit uppe hos farmor en sväng :)

Ska sätta på sims nu om jag orkar & inte göra mer idag.
Blir nog att lägga sig tidigt eftersom jag är så grymt trött :(



Puss ! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0