Jag ler så att ingen ser hur brustet mitt hjärta egentligen är.

Ikväll vill jag bara gråta för att allting känns så orättvist, varför just jag? Ligger i sängen & känner hur jävla meningslöst allt känns. Men jag vet att imorgon kommer det kännas bättre, inte bra men bättre. Dem senaste nätterna har varit blöta av tårar och jag har egentligen ingen kraft till att skriva men jag tror att det enda som kan få mig att må bättre är att få skriva av mig. Men jag vet också att man behöver falla sönder ibland för att kunna resa sig och kunna vara glad igen. Även om man för stunden inte tror att det kommer bli bättre så blir det alltid det, right? Men att kunna träffa en människa som man litar på och vågar öppna upp sig för och sedan bli lämnad utan förklaring eller anledning. Hur ska man kunna öppna upp sig så för en person igen? För det är läskigt att öppna upp sig för någon, visa någon ens svaga sidor. Och en del personer vill ändra på dig "för att du inte är bra nog" i deras ögon. Men man är styrd av alla andra människor, även jag är styrd. Men har lärt mig att inte ödsla tid på människor som inte tycker att man duger som man är. Det är svårt att inte gråta när man tänker på allt just nu. Jag kommer vara ledsen, men det går över.


Kommentarer
Postat av: Erica

LOVE YOU <3<3

2012-10-06 @ 10:15:23
URL: http://www.ikkkaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0