And what am I supposed to say when I'm all choked up and you're okay.

Gick själv till plugget idag med Winnerbäck i lurarna. Halvvägs kände jag att jag inte orkade & gick upp till farmor istället. La mig i soffan med vovven & sov till 12. Sen kom Eric, så har busat med honom hela dagen. Kört bil, byggt koja & spelat massvis med spel. Ikväll har jag mest suttit framför datan med syster & snackat. Kom precis från duschen & ska snart krypa ner i sängen framför andra avenyn.
Har lite hatkärlek till mitt hår. Det är kort & tycker inte alls jag passar i det. Men det är något nytt & jag vänjer väl mig snart förhoppningsvis.
Imorgon är det torsdag & alla hjärtans dag. Vilket jag spenderar ensam, så blir väl jag & sängen imorgon.
 
 
Puss! ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0