Blundar tills jag skymtar lyckan och jag vet att allt är bra nu.

Jag låg där i sängen och tänkte att jag kanske hade tröttnat, på mig själv och på livet. Och på att jag kanske inte är någon som man behöver eller vill ha i sitt liv. 
Jag hänger inte med mitt liv alls just nu. Är super förkyld och har inte mått något vidare på senaste tiden. Har ständigt ont i magen och kan inte sova utan att ha hemska mardrömmar. Har framtidsångest och vill mest av allt bara härifrån. Känner att mitt liv står still.
Vill ha sommar, sitta ute på vattnet i en båt en solig dag med mina bästavänner och prata om allt. För att senare trängas i alldeles för små sängar och prata sönder hela nätterna.  
Men just nu får jag nöja mig med höstmörkret, umgås med alla underbara människor som jag faktiskt har i mitt liv. För dem får mig att må så jävla bra och det gör mig så enormt lycklig att veta att dem står ut med mig.
 
Klockar är över tolv och jag ligger vaken framför one tree hill och inser hur små mina problem egentligen är. Börjar inte förens ett imorgon, sen har jag bara en lektion så klagar inte. Hoppas på att veckan går fort så det ska bli helg, få träffa hjärtat och mina underbara vänner. Alice fyller år så blir maskerad & myskväll hemma hos henne på lördagen. Saknar att umgås med dem. Nu ska jag iallafall försöka sova lite så jag orkar upp över huvud taget imorgon.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hannah

Åhh! bästi! älskar dig! <3

2013-10-10 @ 19:11:29
URL: http://hannahmulle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0