För du var den jag ville dela det med, ingen annan skulle få ta del utav det. hoppas du fattar vad jag menar med det, men numera så förnekar du det

Veckorna går så sjukt snabbt, hela den här veckan har också gått snart. okej det är tisdag idag men ändå.
Igår blev det i alla fall att äta på stan med syster efter skolan sen drog vi på en timmes skivstångspass. Var lagom trött efter det och däckade framför tv:n resten av kvällen. Idag blev det en sväng på stan och latte på 48:an efter plugget med syster, Linn & Lisa. Så kom nyss hem typ.
Har så sjukt ont i magen så får se om det blir någon träning idag. Skivstång ikväll igen.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är det för något? Såg gott ut! :D

2013-09-18 @ 18:57:03
Postat av: Hannah

Det var jag som fråga vad det va, men vet inte om det funka, vet inte om du såg att det va jag :$

2013-09-18 @ 18:58:34
URL: http://hannahmulle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0