Det blir alltid samma sak, kanske är det uppenbart

Mycket har hänt sen senast jag bloggade. Klippt av mig håret, partat & dansat mig igenom kvällar med mina bästa, tränat massor & har slutat att må dåligt över småsaker. 
Har en sån jävla träningsvärk i hela kroppen idag, kunde knappt få på mig kläder imorse.
Men har ändå haft en så himla bra dag, ätit choklad & skrattat med mina tjejer. Behöver såna dagar varje dag.
Imorgon blir det kort dag i skolan eftersom sista lektionen är inställd, sen har jag arbetsintervju på eftermiddagen och på kvällen blir det parteej med mina girls.
På lördag blir det en tripp till Kalmar med mina klassisar & shoppa lite, behöver mängder med nya kläder.
Så har en mega bra helg att se fram emot, väljer man att vara glad så blir man det helt enkelt.
 
 
 
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0