jag vill leva ett liv värt att dö för

var så himla längesen jag skrev något här. har varit inne här ett antal gånger, skrivit några rader men raderat dem lika fort. anledningen till att jag hållt mig borta är för att ni ska slippa läsa om mina problem. 
för dem har varit många de senaste halvåret och jag har haft så jävla värdelösa dagar. med det blir bättre och jag vet det innerst inne.
 
jag vet inte riktigt vad man ska göra när ingenting i livet känns bra. när allt gammalt jag förträngt kommer tillbaka svämmar liksom världen över och dom som kunde få mig att le och må bra finns inte i mitt liv längre. endel för att dom lämnat mig frivilligt och endel för att dom inte lever längre. svart på vitt, inget spelar roll om man inte är lycklig, ingenting spelar roll just nu. jag är en person som alltid har massor att skriva och säga men just nu känns det som luften gått ur mig helt. så sjukt hur ledsen någon kan göra en och hur mycket man kan sakna en enda person som egentligen skulle kunna vara vem som helst. det kommer dagar när det är lättare att le och det är dagar som är lika svåra som denna. Ingen aning hur man kommer ur det här men antar att en stor del är att tänka positivt och se framåt istället för att blicka bakåt. tänka att imorgon är en lättare dag och att morgondagen ska bli en bättre dag, det måste den bli. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Någon som lyssnar på Ulrik Munther - jag vet inte hur man gör?
Awesome låt.

2014-11-26 @ 11:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0